> RPC!

_

Fedezd fel a Rock, Paper, Code! világát

A Rock, Paper, Code! egy egyedülálló fejlesztői verseny, amelyet a Onespire szervez, hogy támogassa a programozói közösséget és ösztönözze a kreatív algoritmusfejlesztést. Ebben a kihívásban minden résztvevő saját Python stratégiát alkothat, amelyet egy dinamikus, automatizált versenykörnyezetben tesztelhet. A cél nem csupán a győzelem, hanem az innovatív gondolkodás, az adatelemzés és a stratégiai tervezés fejlesztése is.

Fejleszd a stratégiáidat a legmagasabb szintre!

A verseny egyedi játékmenete lehetőséget ad arra, hogy a fejlesztők különböző megközelítéseket próbáljanak ki – legyen szó egyszerű mintázatfelismerésről vagy akár mesterséges intelligenciával támogatott döntéshozásról. Mindezt egy interaktív és támogató közösségben tehetik meg, ahol folyamatosan tanulhatnak egymástól és fejleszthetik tudásukat.

A versenyben nemcsak a legjobb stratégiák nyernek, hanem a legkreatívabb és legkitartóbb gondolkodók is elismerést kapnak. Négy izgalmas kategóriában jutalmazzuk a kiemelkedő teljesítményeket, értékes nyereményekkel.

Versenykategóriák

Győztes stratégia

Azok a stratégiák, amelyek a verseny végén az aréna élén végeznek. (TOP 3 díjazott)

Legjobb AI modellt nem használó stratégia

A legelőrébb végző stratégia, amely teljes egészében AI-modellek használata nélkül készült. (TOP 3 díjazott)

Díjazás az első két kategóriában:

  • 1. helyezett - 200 000 Ft értékű utalvány
  • 2. helyezett - 100 000 Ft értékű utalvány
  • 3. helyezett - 50 000 Ft értékű utalvány

Különdíjak

Legkitartóbb stratégia

Az a stratégia, amely a legtöbb körön keresztül képes volt megtartani az első helyet.

Legkreatívabb user

Annak a versenyzőnek jár az elismerés, aki a legtöbb, alapjaiban eltérő stratégiát dolgozta ki.

Lépj be a versenybe, és mutasd meg, mire vagy képes!

Verseny vége: 2025. június 20.

Tudj meg többet a kihívásról!

Aréna

Az aréna round-robin módszerrel működik, minden stratégia megmérkőzik a többi stratégiával mindennap egy alkalommal. Tesztelésképpen a felhasználó önmaga is futtathat egy szűkkörű arénát.

További információ

Pontszámítás

A pontszámítás a győzelmi arány, a teljesítmény stabilitása és az ellenfelek elleni sikeresség alapján történik.

További információ

Eredmények

A stratégiák továbbfejlesztéséhez szükséges arénafutamok eredményei publikus API-n keresztül érhetők el.

Ranglista

A Ranglista napi egyszer frissül, miután az aznapi aréna lefutott.

Hogyan kezdj neki?

Regisztrálj!

A versenyen való részvételhez regisztráció szükséges, amelyhez Google fiókkal lehet csatlakozni. A részvételhez legalább 18 éves életkor szükséges.

További információ

Töltsd le az alapkódot!

A verseny zavartalan lebonyolításához az alapkód struktúrájának használata kötelező.

További információ

Építs stratégiát!

A versenyzők egy előre definiált struktúrán belül tölthetik fel saját algoritmusaikat, opcionálisan AI modellek alkalmazásával. A stratégiát a versenyportál CodeMirror felületén keresztül lehet beküldeni.

További információ

Küldd be!

A verseny során a stratégiák teljesítményét a többi startégia ellen elért eredmények alapján értékeljük. A pontszámítás a győzelmi arány, a teljesítmény stabilitása és az ellenfelek elleni sikeresség alapján történik.

További információ