_
Fedezd fel a Rock, Paper, Code! világát
A Rock, Paper, Code! egy egyedülálló fejlesztői verseny, amelyet a Onespire szervez, hogy támogassa a programozói közösséget és ösztönözze a kreatív algoritmusfejlesztést. Ebben a kihívásban minden résztvevő saját Python stratégiát alkothat, amelyet egy dinamikus, automatizált versenykörnyezetben tesztelhet. A cél nem csupán a győzelem, hanem az innovatív gondolkodás, az adatelemzés és a stratégiai tervezés fejlesztése is.
Fejleszd a stratégiáidat a legmagasabb szintre!
A verseny egyedi játékmenete lehetőséget ad arra, hogy a fejlesztők különböző megközelítéseket próbáljanak ki – legyen szó egyszerű mintázatfelismerésről vagy akár mesterséges intelligenciával támogatott döntéshozásról. Mindezt egy interaktív és támogató közösségben tehetik meg, ahol folyamatosan tanulhatnak egymástól és fejleszthetik tudásukat.
A versenyben nemcsak a legjobb stratégiák nyernek, hanem a legkreatívabb és legkitartóbb gondolkodók is elismerést kapnak. Négy izgalmas kategóriában jutalmazzuk a kiemelkedő teljesítményeket, értékes nyereményekkel.
Versenykategóriák
Győztes stratégia
Azok a stratégiák, amelyek a verseny végén az aréna élén végeznek. (TOP 3 díjazott)
Legjobb AI modellt nem használó stratégia
A legelőrébb végző stratégia, amely teljes egészében AI-modellek használata nélkül készült. (TOP 3 díjazott)
Díjazás az első két kategóriában:
- 1. helyezett - 200 000 Ft értékű utalvány
- 2. helyezett - 100 000 Ft értékű utalvány
- 3. helyezett - 50 000 Ft értékű utalvány
Különdíjak
Legkitartóbb stratégia
Az a stratégia, amely a legtöbb körön keresztül képes volt megtartani az első helyet.
Legkreatívabb user
Annak a versenyzőnek jár az elismerés, aki a legtöbb, alapjaiban eltérő stratégiát dolgozta ki.
Lépj be a versenybe, és mutasd meg, mire vagy képes!
Verseny vége: 2025. június 20.
Tudj meg többet a kihívásról!
Aréna
Az aréna round-robin módszerrel működik, minden stratégia megmérkőzik a többi stratégiával mindennap egy alkalommal. Tesztelésképpen a felhasználó önmaga is futtathat egy szűkkörű arénát.
Pontszámítás
A pontszámítás a győzelmi arány, a teljesítmény stabilitása és az ellenfelek elleni sikeresség alapján történik.
Eredmények
A stratégiák továbbfejlesztéséhez szükséges arénafutamok eredményei publikus API-n keresztül érhetők el.
Ranglista
A Ranglista napi egyszer frissül, miután az aznapi aréna lefutott.
Hogyan kezdj neki?
Regisztrálj!
A versenyen való részvételhez regisztráció szükséges, amelyhez Google fiókkal lehet csatlakozni. A részvételhez legalább 18 éves életkor szükséges.
Töltsd le az alapkódot!
A verseny zavartalan lebonyolításához az alapkód struktúrájának használata kötelező.
Építs stratégiát!
A versenyzők egy előre definiált struktúrán belül tölthetik fel saját algoritmusaikat, opcionálisan AI modellek alkalmazásával. A stratégiát a versenyportál CodeMirror felületén keresztül lehet beküldeni.
Küldd be!
A verseny során a stratégiák teljesítményét a többi startégia ellen elért eredmények alapján értékeljük. A pontszámítás a győzelmi arány, a teljesítmény stabilitása és az ellenfelek elleni sikeresség alapján történik.